وطن فتو بروزرسانی گردید. تمامی اکانت های فعال منتقل شدند. در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره 09119306398 تماس حاصل بفرمایید خرید اشتراک

09119306398 info@vatanphoto.com تایم کاری : شنبه تا چهارشنبه 9 - 21 وطن فتو

فروش ۲۴۳ عدد فون

سایت تخصصی گرافیک وطن فتو در نظر دارد برای آسایش دوستانی که دارای اینترنت پر سرعت نمی باشند مجموعه عظیم و کم نظیری از فون های عروس و داماد را که به طور کاملا لایه و قاب ویرایش می باشند برای فروش ارائه دهد. این فایل با فرمت psd بوده و هر آیکن آن به صورت یک لایه می باشد که باعث می شود شما طراحان عزیز بتوانید متناسب با نیاز های خود تغییرات لازم را در آن اعمال کنید و یا جابه جایی هایی را در لایه های گوناگون آن انجام دهید و یا آیکن ها و وکتور های متعدد دیگری را به آن اضافه کنید. اکثر فون های ارائه شده در این بسته با رزولیشن ۳۰۰dpi بوده که باعث می شود به راحتی آن ها را در سایز های بسیار بزرگ نیز استفاده کنید و کاهش کیفیتی در آن رخ ندهد. این مجموعه ی عظیم در سه cd آماده شده است که شامل ۲۴۳ طرح لایه باز از فون های عروس و داماد می باشد.

مجموعه کامل و زیبا و جذاب از فون های عروس و داماد با طرح های کاملا لایه باز و قابل ویرایش

مجموعه جذاب از فون ها و پروژه آتلیه عکس کودک با طرح های بسیار جذاب و قابل ویرایش

مجموعه جذاب از پروژه های آتلیه عکس های فشن با طرح های جذاب به طور لایه باز و قابل ویرایش

تمامی طرح های موجود در این بسته با رزولیشن ۳۰۰dpi بوده که در افزایش سایز کیفیت خود را از دست نخواهد داد

توانایی استفاده از تک تک آیکن های بکار رفته در این پروژه های لایه باز در طرح های دیگر خود

هر DVD شامل طراحی اتوران زیبا و جذاب

خریدی آسان و مطمئن با همکاری خدمات هاستینگ وطن دیتا

برای خرید این بسته های ارزشمند و اختصاصی از وطن فوتو دو راه زیر پیشنهاد می شود.

۱ – خرید از طریق واریز وجه : در این نوع خرید شما ، مبلغ مورد نظر را به یکی از شماره حساب های موجود در تصویر فوق و یا از طریق دستگاه های خود پرداز به شماره ی کارت موجود در تصویر مذکور واریز و اطلاعات واریزی را از طریق ایمیل و یا تماس با مسئول پشتیبانی

برای ما ارسال می کنید. تیم مستقر در سایت برای شما یک حساب کاربری به نام خودتان ایجاد می کند و مشخصات آن را از طریق ایمیل برای شما ارسال می کنند.همچنین برای کسب اطمینان از درست بودن آدرس یا نیاز به تماس احتمالی ، شماره ی تماس و آدرس پستی خود را نیز برای ما ارسال نمایید.
در صورتی که ایمیل ندارید، می توانید فیلد مربوطه را به شکل زیر پر کنید

nadaram@yahoo.com

در این صورت ، ما با تماس با شماره ی تماس شما، شما را از تایید اطلاعات واریزیان مطلع می سازیم و ضمن ارسال بسته شما را از چند و چون کار، مطلع می سازیم.

۲ – خرید و پرداخت آنلاین با کلیه ی کارت های عضو شبکه ی شتاب : برای خرید آنلاین این محصولات ابتدا از

این لینک

وارد صفحه جدید شوید و سپس وارد گزینه حساب کاربری شود و از آنجا مشری جدید را انتخاب کرده و در سایت ثبت نام کنید. سپس محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و مراحل خرید را تا پایان ادامه دهید. در آخر نیز به بانک متصل خواهید شد و هزینه مورد نظر را پرداخت خواهید کرد.

در این روش باید کارت شما دارای رمز دوم ( رمز اینترنی ) باشد.
پیشاپیش از خرید شما متشکریم

تماس با بخش فروش : ۰۹۱۱۹۳۰۶۳۹۸

برای تماشای عکس طرح های کاملا لایه باز فون ها عروس و داماد و پروژه های آتلیه عکس کودک به همراه پروژه های لایه باز برای آتلیه های با طرح های فشن باید بر روی اعداد زیر کلیک کنید.

هر یک از اعداد نشان دهنده ی فون موجود در بسته می باشد

۱۵۱۴۱۳۱۲۱۱۱۰۹۸۷۶۵۴۳۲۱۳۰۲۹۲۸۲۷۲۶۲۵۲۴۲۳۲۲۲۱۲۰۱۹۱۸۱۷۱۶۴۵۴۴۴۳۴۲۴۱۴۰۳۹۳۸۳۷۳۶۳۵۳۴۳۳۳۲۳۱۶۰۵۹۵۸۵۷۵۶۵۵۵۴۵۳۵۲۵۱۵۰۴۹۴۸۴۷۴۶۷۵۷۴۷۳۷۲۷۱۷۰۶۹۶۸۶۷۶۶۶۵۶۴۶۳۶۲۶۱۹۰۸۹۸۸۸۷۸۶۸۵۸۴۸۳۸۲۸۱۸۰۷۹۷۸۷۷۷۶۱۰۵۱۰۴۱۰۳۱۰۲۱۰۱۱۰۰۹۹۹۸۹۷۹۶۹۵۹۴۹۳۹۲۹۱۱۲۰۱۱۹۱۱۸۱۱۷۱۱۶۱۱۵۱۱۴۱۱۳۱۱۲۱۱۱۱۱۰۱۰۹۱۰۸۱۰۷۱۰۶۱۳۵۱۳۴۱۳۳۱۳۲۱۳۱۱۳۰۱۲۹۱۲۸۱۲۷۱۲۶۱۲۵۱۲۴۱۲۳۱۲۲۱۲۱۱۵۰۱۴۹۱۴۸۱۴۷۱۴۶۱۴۵۱۴۴۱۴۳۱۴۲۱۴۱۱۴۰۱۳۹۱۳۸۱۳۷۱۳۶۱۶۵۱۶۴۱۶۳۱۶۲۱۶۱۱۶۰۱۵۹۱۵۸۱۵۷۱۵۶۱۵۵۱۵۴۱۵۳۱۵۲۱۵۱۱۸۰۱۷۹۱۷۸۱۷۷۱۷۶۱۷۵۱۷۴۱۷۳۱۷۲۱۷۱۱۷۰۱۶۹۱۶۸۱۶۷۱۶۶۱۹۵۱۹۴۱۹۳۱۹۲۱۹۱۱۹۰۱۸۹۱۸۸۱۸۷۱۸۶۱۸۵۱۸۴۱۸۳۱۸۲۱۸۱۲۱۰۲۰۹۲۰۸۲۰۷۲۰۶۲۰۵۲۰۴۲۰۳۲۰۲۲۰۱۲۰۰۱۹۹۱۹۸۱۹۷۱۹۶۲۲۵۲۲۴۲۲۳۲۲۲۲۲۱۲۲۰۲۱۹۲۱۸۲۱۷۲۱۶۲۱۵۲۱۴۲۱۳۲۱۲۲۱۱۲۴۰۲۳۹۲۳۸۲۳۷۲۳۶۲۳۵۲۳۴۲۳۳۲۳۲۲۳۱۲۳۰۲۲۹۲۲۸۲۲۷۲۲۶            ۲۴۳۲۴۲۲۴۱

درباره این مطلب نظر دهید !